tråkigt men roligt

Det går bara bajs på tv. Jag är trött. Det är tråkigt när ingen kommenterar det man skriver. Min pojkvän är tråkig. Det är tråkigt att vara sjuk. Att måla naglarna är tråkigt.
Ne. fy vad negativ jag är.

Det är bara dom bästa programmen på tv. Jag är pigg som en lärka. Det är skitkul att inte få några kommentarer. Min pojkvän är världsarolig. Det är kul att vara sjuk. Att måla naglarna är awesome.
Jag är positiv idag. idag är en positiv dag.

På fredag ska pojk på någon rockgrej. Hoppas det blir kul. Jag vill också ha kul. På fredag ska jag ha kul med Nicolina. Undra om Sofie ska vara med? Hon är också kul. Vi är kul. Sofie är min extra mamma. Hon skäller på mig och säger att jag måste gå till doktorn. Jag vet. Jag måste. Men jag vill inte. Jag bor där känns det som. 


ful bild men helgen med oss 3 var bra.


Kommentarer
Postat av: baski

Jag skriver i varenda inlägg! Här får man ingen credd för det.

Skriva i ett inlägg=fkruven!

Bombfekka på fredag!!!

2009-09-22 @ 22:19:08
Postat av: kicki

KUL ATT DU FRÅGAR MIG! FETT KUUULL! FAN VAD GLAD JAG BLIR ! TACK SARA! -.- MEN JAG KAN INTE, TACK FÖR ATT DU FRÅGAR! (hihihi)

2009-09-23 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0