Torsdag

Jag måste verkligen till doktorn. Typ nu. Min sjukdom blir bara sämre och sämre. Detta funkar inte längre! Får se om jag och mamma kan åka ikväll när hon kommer hem. Min söta lilla mamma :)

Annars då? Skulle tränat med Nicco nu på morgonen egentligen, men jag vaknade upp och mådde skit så det kändes inte riktigt rätt. Får se om jag är pigg nog senare ikväll, då tränar jag nog med storebror istället :)

Brrrrr det är så kallt överallt!! Ändå sitter jag här i Sebbes stora mjukisbrallor, hans stora tjocktröja och täcke runt mig.
Om man ändå skulle varit kvar i turkiet. Där frös man minsann aldrig (förutom när vi körde på 16 grader och full AC i rummet en natt. Då kändes det som att döden var nära). Men man kunde liksom gå ute i bikini om nätterna ifall man hade velat. Åh.

Om man skulle bädda ner sig och dra en film kanske?


ingen aning om när bilden är tagen ^^


Kommentarer
Postat av: Baski

Är det så himla synd om dig babe? :(

2009-09-20 @ 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0