Torsdag.

Nu sitter jag i soffan, äter pistagenötter och kollar på tv. Det är mysigt med regn utanför. Sebbe ligger här bröve och låtsas plugga, men jag ser att han kollar på tv heeeela tiden. Men när jag ska visa något på datan, då måste det minsann gå med en rasande fart eftersom han pluggar. höhö. Jaja.

Var ju hos doktorn idag, som jag gissade hittade dom inga fel. Men en jävla nässpray för 165 spänn skulle jag minsann ha. typiskt. haha. Så skulle jag ta det lugnt och inte anstränga mig för mycker. haha. Aja, blir det inte bättre med dendär sprayen så skulle jag komma tillbaka och göra lite tester.

Imorgon är det fredag och löning. yeey. Inte för att jag ska göra något särskilt, meeeen endå. Det känns alltid bättre när det är helg. haha. Och så ska jag ju faktiskt träffa soffipropp och nissulina. :)

Aja, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Baski

Jag läste visst! Jag kollade bara i boken

2009-09-27 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0