suck..

Jag somnade om tillslut iallafall. Skönt. Vaknade vid 10. Då stod det minsann frukost på nattuksbordet till mig. Ibland är det bra med en pöjk. :)

Idag skulle jag ha gått på ett kul och lärofullt Mary Kay möte. Men jag kan inte. Jag är ju sjuk. Ringde vårdcentralen nyss. Kvinnan jag pratade med trodde iallafall inte att jag har svininflue. Men hon tycker minsann att jag ska ligga hemma och kurera mig i vilket fall som helst, och blir det inte bättre blir det ett besök hos farbror D.

Min anställning hos posten var inte bara 2 veckor. Marika fixade så den varar till 30 november. Hon är bra snäll hon dendär Marika!! :)

Nu är jag trött. Blir nog till att kolla på någon film. Ciao.

Kommentarer
Postat av: baski

Jag är bra snäll jag :)

2009-09-27 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0