Hallå!

Hejhopp! Allt bra?
Med mig är det iallafall helt ok. Lite trött bara. :)

Okejt, resume av denna helg:
Fredag;  Jag, Nicco och Sofie är festsugna, hittar ingen fest (haha), pratar med min bror som påstår sig vara på fest, åker dit, drar därifrån efter 15min. Så kul var den... typ. Ringer sofies bror som är hos en polare och lirar tvspel, drar dit, lirar ölspel, Sofie blir skitfull, får skjuts hem av sofies snälla bror. Misslyckad kväll, ja. Tänker att imorgon är det en ny dag.

Lördag; Jag, Nicco och Sofie vill festa eftersom gårdagen var så misslyckad, åker till sofie, förar, pratar med människor, brorsan är med lite roliga polare, påstår att dom är runt 10 pers, bestämmer dejt med dom, åker till sollentuna station, möter Danne +2, sätter oss på bussen, åker mot Danne, möter Barawi, hänger hos Danne och gör så mycket som inget, lessnar lite på livet, Barawi somnar på soffan, andas som darth wader, trycker pepparkakor och ciggpaket i munnen på honom, skrattar så vi dör, åker hem. Tänker att idag ville vi iallafall inte begå självmord. Det var faktiskt helt ok. Speciellt med Darth Wader och pepparkakorna!

Alltså: 3 festsugna tjejer både fredag och lördag, vad händer? Så mycket som inget. suck... Men det är väl helg snart igen?


eheheh, jättefin bild på mig och de 2 engelsmännen vi träffade i turkey, Adam och Matthew.


Kommentarer
Postat av: Baski

Jag vet att du tyckte att det var en skitkul helg :)

2009-09-20 @ 22:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0