Hallå världen.

Hemma från turkiet, yep. Saknar det faktiskt. Ganska mycket. När vi var där saknade jag sverige, mitt hem, familjen, pojkvännen och maten. Sen kommer man hem och allt är annorlunda. Vilket får mig till att verkligen vilja åka tillbaka. Det måste inte vara till turkiet faktiskt. Men någon annanstans än sverige skulle sitta fint.
Förut skulle jag aldrig någonsin kunna sätta mig på ett plan och resa till ett främmande land själv, nu känns det inte så fel längre. Wellwell, önsketänkande, eller vad säger man?


"åh, jag har aldrig gjort det.. Eller jag menar, det var väldigt länge sen"
- Sofie på bussen till hotellet, till synes nykter. haha


Kommentarer
Postat av: emelie

du får hälsa på mig :D

2009-09-13 @ 21:52:49
URL: http://forslof.blogg.se/
Postat av: Baski

Du vill backpacka :)

2009-09-14 @ 11:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0