Hallå.

Godkväll kära ni. Allt bra?
Jag sitter här i sängen med Sebbe och Basse och kollar på Roast på berns. Robert Gustavsson är med idag. Han är ju faktiskt bäst av sveriges komiker. Tycker iallafall jag.

Annars då? Imorgon är det tisdag. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Ta det så lugnt som möjligt tror jag. Jag vill bli frisk nuuu.. Min bror har också blitt sjuk nu. Sjuka familjen :)

På lördag åker jag, mamma, basse och sebbe till mats. Det ska bli kul att träffa Johan och Erik. Sen ska det bli gott med kräftor också, höhö. Vi ska ha kräftskiva nemligen. :) Sebbe fiskade ju kräftor för ett tag sen, och nu är det dags att äta upp dom. Gott med svenska kräftor :)

Jaja, nu är det nog dags för att sängen. Pussinull!



Kommentarer
Postat av: Baski

Det ska bli mys :)

2009-09-22 @ 14:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0