Fredag.

Hejsan hoppsan!

Idag har jag och Sebastian varit på äventyr heela dagen. Vi var först i centrum i några timmar, sen åkte vi till märsta. Allt för att hitta en födelsedagspresent till Sebbes kompis Andreas som nyligen fyllt år. Den blev riktigt bra faktiskt! Vi skrattade jättemycket åt den, haha.

Ikväll ska jag umgås med Nicolina och Sofie. Får se och Chrille joinar lite senare också. Vi vill jätteparta, men har inte hittat någon fest, haha. Det suger. Jaja, vi har kul bara vi också om det ska vara så!
Vad ska ni andra hitta på ikväll? :)

Snart kommer mamma hem med sushi. Även fast jag åt det för bara några dagar sen ska det bli sååå gott.

Åh, nu kom jag på att jag måste ju fixa mig snart. Här sitter jag i morgonrock med en handduk på skallen för att torka håret lite. Det funkar ju inte att gå ut så ikväll.... eller? haha. Skönt det skulle vara. Jaja, det är väl bara att rycka tag i hårfönen, plattången och necessären och börja. Suck... Wish me luck :)

Trevlig kväll på er!!!

Kommentarer
Postat av: Baski

Haha presenten ägde :D

Tur att man är kille och inte har så mycket problem med att kirra håret ;)

2009-09-20 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0