Tisdag.

Hallå!
Idag har varit en fartfylld dag. Kom hem från jobbet runt 7, snackade lite med mamma, gick och la mig. Sov i ca 1-2 timmar. Sen åkte jag till centrum där jag mötte Nicco. Gick runt där huuur länge som helst och försökte hitta något att ha på sig i helgen (halloween). Låt mig säg såhär, när vi gick in på lindex för 4e gången var det inte så kul längre.. Mest pinsamt.. 
 
Iallafall, vid 2 gick vi till ungdomsmottagningen för att hämta nya p-piller (anledningen till att jag åkte till centrum överhuvudtaget egentligen). Sen glömde vi självklart att hämta ut dom. Meeen vi åkte tillbaka och gjorde det, haha. Vi äger.  

Nu har jag sovit en sisådär 3 och en halv timme och nu ska jag åka och jobba.. Kommer bli en skön natt... puss och kram.

Kommentarer
Postat av: nissu

haha vi äger! Nej fick du inte mer sömn? :O

2009-10-28 @ 14:51:08
Postat av: Emelie

vi måste leka, massa massa massa när jag kommer hem i jul :) Hoppas ni styr upp något till nyår, jag litar på er!

2009-10-28 @ 21:42:36
URL: http://forslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0