Hallo i natten

Hejsanhoppsan. Någon mer än jag som inte sover? Vad kan man hitta på när man har tråkigt på natten egentligen? Någon som har något tips till en nattuggla?

Jaja, jag har iallafall precis laddat upp lite äldre bilder på facebook. yey. Det är så kul att kolla igenom gamla bilder.. Tyvärr så har min dator kraschat x antal gånger så mina äldsta bilder är från 2006 :(.. Meeen det är kul ändå. 2007 var det bästa året någonsin.

Åh, jag vill ha lön nuu. Jag vill shoppa!! (ser mamma dethär kommer hon strypa mig) Haha. Jag och mamma delar en ganska stor garderob och den är full. Min byrå går knappt att stänga. Jag var tvungen att be sebbe ta hem lite kläder för att jag skulle få plats med mina nya jag hade shoppat. suck.. Dethär känns inte bra. Menmen.

Har jag berättat att mamma har skrivit på kontrakt om en ny lägenhet btw? Tror inte jag berättade det. Den ligger iallafall vid station. Det blir nice att flytta. Dock så har dom inte börjat bygga insidan av lägenheterna än såååå inflyttningen är inte förrens om ett år. haha fail.. :)


2006, jag och chrille var Brandy och Herr Morris.


2006, chrille fixade en tjusig frisyr på nicco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0