Kväll.

Just nu sitter jag i Sebbes säng och kollar på någon halvdålig film som går på 6an. Sebbe sitter här bröve och spelar Warcraft. haha. värra tönten, jag vet. Det enda som fattas är glasögonen.. Undra om han har kvar sina gamla från när han var liten? Har hört att han hade sånadär ascoola med böj bakom öronen så dom ska sitta bra nivet? Jaja, isåfall kan han ju använda dom när han spelar sitt spel.

Jag och bror min köpte födelsedagspresent till mamma idag. Men vad vi köpte kan jag ju inte skriva här eftersom någon som inte ska veta kan läsa vad jag skriver. Det är ju inte så kul

Imorgon är det fredag. På fredagar kalasar de flesta. Denna fredag jobbar jag = inge kalas. Buhu.. jaja, jag är endå inte så festsugen denhär helgen.

Jag hittade sebbes webbkamera på den lilla datan nyss. haha. åh vad bra den är. Jag agerade iallafall mästerfotograf och tog lite kort. Här har ni:

Vi heter sötisar. haha.

Juste! Idag när jag handlade lite smink på Lindex fick jag en liten necessär med lite smink i. Det var sött minsann. Varför kan dom inte alltid ha såna erbjudanden? För söthetens skull liks :)



Så ser den ut. Dock är färgen en hel del snyggare på riktigt. Kameran är liksom inte bäst somsagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0