Hallo!

Tisdagskväll, antar att de flesta sitter och kollar på desperate housewifes just nu? Inte jag dock. Tycker inte det programmet är sådär överdriver bra faktiskt. Nene, här är det Greys som gäller!

Om en halvtimme ska jag bege mig mot jobbet. Inte så kul. Men men, det är ju pengar iallafall.

Imorgon ska jag, mamma, nicco och niccos mamma, katarina, gå och se Michael Jackson's this is it! Det blir kul. Mysigt att umgås om inte annat. Vi ska se den i Kista centrum så innan ska jag och nicco äta middag och kolla i lite affärer. Både min mor och pojkvän fyller ju år snart så det är dags att börja leta presenter. Har redan lite planer på vad jag ska köpa :)

Hmm.. Hoppas det händer något kul ihelgen. Jag och Nicco har redan börjat snacka lite. Vi får dra ihop något helt enkelt :)

Jaja, nu ska jag börja fixa lite. Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0