blö..

Nej, jag är inte död. Sebbe och jag ligger hemma med svininfluensan bara, thats all! Nejmen ärligt, vi är sjuka. boooring. Blir till att ligga hemma hela helgen också.

Jag kollar på en dokumentär just nu som går på 5an. "i can't stop masturbate", ahahah fail. "Russell onanerar upp till 25gånger per dag" W...T...F !? Sen visar han stolt märkena av sperma på sin matta som ej går att ta bort. Mums! Om han inte slutar med sitt beteende kan han drabbas av tandlossning, tandvärk osv. (jag-dör-av-skratt) Och stackaren Paul har inte onanerat på 3 timmar så han börjar förlora humöret! Hur ska detta sluta?
hahahahah.. Jag får lust att skriva en sånhär lapp man gjorde när man var yngre, "Kick me", och sätta på hans rygg. hahahahah

Annars då? Jorå. Så förbannat tråkigt att ligga vaken själv bara. fifan. Varför kan inte Sebastian också ha svårt för att sova? Orättvist!

Jaaaaja, blä på dethär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0