hatdag.

Idag hatar jag livet. Det är pisstråkigt att ligga hemma. Doktorn tyckte att jag skulle vila knät och vara hemma resten av veckan. Det skiter jag i imorgon. Imorgon är det nemligen sista dagen på eventstore, så jag måste dit och säga hejdå till alla ju.
Doktorn sa också att dom inte vet vad det är för fel, och dom kan inte se det just nu heller för att jag har ett fett sår och för att det är svullet. Men jag fick direktnummer utifall att det inte skulle bli bättre.

Och vill ni veta vad jag tänker hela tiden? "Tänk om det inte är bra till studenten.. tänk om mitt sår inte är läkt till studenten".... då kommer jag skära mig i armarna, på riktigt alltså. Då vill jag inte vara med längre.

Jag ska aldrig mer fekka sönder utomhus :(

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahah vafan gjorde du uppe 7??

2009-05-28 @ 08:26:09
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0