Hallo.

Nu sitter jag i sängen med datan. Ska väl krypa ner och lägga mig snart. En annan har ju praktik imorgon. HEHE.

Idag efter middagen knallade jag och Sebastian till Rimi och köpte massa frukt. Vi hittade min smoothiebok och tänkte att vi skulle prova något. Det gick inte bra. Verkligen inte. Men men, tanken var ju god iallafall?

 

Det blev iallafall ananas, mango, litchi, passionsfrukt och lime.

Imorgon efter prallen ska jag hem till Sebastians farmor och farfar och käka lite middag osv. Det blir trevlans det. Efteråt vet jag inte vad som händer faktiskt. Alla jobbar ju typ eller något, och pöjken ska hänga med någon annan. Så ni suger.
Sen på lördag kanske Sebastian skulle på streetrace och det är ju ganska trevligt så jag får väl se om jag hakar. :)

Aja, nu hade jag inte så mycket mer att säga. Jag och Sebastian ska spela robinssonspelet nu, så det så.

Kommentarer
Postat av: Baski

Rövbinspelet <3

2009-05-21 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0