trååken..

Nu är det rätt tråkigt på praktiken faktiskt.. Jag vill gå hem nu :( Som tur är så är Rickard snäll idag och låter mig gå samtidigt som Chrille (vid 4 alltså). wihu... Till lunch idag åt jag och Chrille Kyckling teriyaki (stavning?), det var gott. Vi åt faktiskt med PINNAR! den ni! haha

Förövrigt blir det nog inget häng hos Chrille ikväll. Han ska tydligen jobba den svikaren. Men jag ska nog glida över till Nissu iallafall och kolla på Let's Dance :) Det blir la nice. Jag och Chrille har kommit fram till att Vit-helg it is! höhö..


Haha, snygga tjejer liks!

Chrille dagen efter: "Men alltså jag var inte så full igår"
HAHAHA, he sure does look nykter ut på denhär bilden (på alla bilder förövrigt) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0