Söndag

Tänkte först berätta lite om igår. Kvällen började hos Christer. Det var jag, Nicolina, Christoffer, Emelie och Christer (dööh?). Lite fuck the dealer och ölspel senare var vi taggade på att dra till Znappes hemmafest.
Väl framme var det helt ok med folk och det var kulkul :) Jag och Nicco ägde 2 andra tjejer på singstar, haha ;)
Sen tog vi taxi till McDonald's, satt där ett tag sen tog jag och Nicco promenaden hem. Runt 6tiden somnade jag. :)
Tack för en trevlig kväll allesammans!
(bilder kommer väl när Christer skickar, hihi)

Vaknade runt 12 idag, följde med mamma till Ikea, sen åkte vi till Stinsen och köpte en kofta och en.. jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det? "långt-linne-väst" typ, haha. Det var iallafall nice :)

Nu ska vi mecka ihop en hylla som morsan köpte på ikea ^^ Wuhu!

Sen ska vi göra pizza.. muuuuums!! Sen ikväll tänkte jag kolla på dethär Wipeout. Fast nu när jag kollade på tv.nu hittade jag det inte? Var det inte premiär ikväll?

Aja, det blir väl iallafall till att titta på Beck senare :) hihi..

Wellwell, puss&kram.

Kommentarer
Postat av: nissu

jag kommenterar!

2009-03-08 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0