hmh...

Nu har jag faktiskt ganska tråkigt.. Chrille har gått hem och det är en hel TIMME kvar tills jag ska gå.. buuhu.. aja.. Känns som att tiden går vääääääääldigt låååångsaaaamt just nu.

Det var typ snöstorm nyss.. Random?

Juste, hörde på Vakna med the voice imorse att det ska komma en ny grej typ, att man kan ringa och snacka med någon om man är påväg hem mittinatten. Det är väl bra? För oss mörkrädda sattsäga ^^ Det känns ju alltid mycket säkrare att prata med någon när man går där i mörkret. Jag är as för!

Aja, kanske ska göra lite nytta nu? nejfan, jag pallante. Jag borde få gå hem.. haha.


nej, vi kan inte råför att vi är snygga!

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0