Godmorgon!

Nu har jag precis gått upp. ÄNTLIGEN FREDAG, eller vad säger man?
Idag börjar jag 11.30 och slutar 16.00. Det är egentligen bara en lektion hela dagen. Arbetsmiljö och säkerhet eller vad den nu hette? Passar finfint tills vi ska ut på praktik på måndag!
Vet ni vad det bästa av allt är? Jag har ingen mer skola! NÅGONSIN!!!! Eller ja, det beror ju på om jag vill plugga vidare eller ej. Men jag är klar i skolan nu i gymnasiet ;)

Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Sebastian åker ju till Alperna tidigt imorgon så jag ska väl pussas lite på honom :)

Imorgon vet jag inte heller vad som händer? Blir det Znäip eller ej? Emelie var inte så taggad så vi får väl se då ^^

wellwell, that's all for now ^^

Puss och hej!


en gammal bild, från 9an va? Jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde ^^ haha
Det är iallafall Alexanda, jag och Simon :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

9:an :O noooo, måste varit max 8:an



Sniggingar :D

2009-03-08 @ 20:31:31
URL: http://alexandrabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0