Godmorgon!

Sådärdå, nu är man vaken igen. fyfan vad trött jag är, kändes som att jag skulle avlida när klockan gick igång.
Idag är det iallafall praktik, sen hem och käka och lite sånt. Sen kanske hem till Chrille för att kolla på Let's Dance! Blir skojskoj. hihi.
Så otroligt skönt att det är fredag idag.

Igår kollade jag och Sebastian på Cloverfield. Jag tycker det var coolt att dom gjorde så att det såg ut som att skådespelarna flmade. Det blev lite mer personligt då. Och filmen var faktiskt bra - till slutet! Det var rätt random. Jag blev jättemissnöjd när filmen tog slut sådär. Aja... Alla filmer är ju inte lika bra som Igor, haha ;)

Nu måste jag fixa mig! Hörs sen! Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag tyckte att det var jobbigt att den var så heeeeela filmen, man blev ju snurrig i skallen.



SAAAAARRRII

2009-03-24 @ 21:26:55
URL: http://alexandrabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0