ibland så.....

Alltså, nästan alla snackar ju om att det var bättre förr. Jag är nöjd med mitt liv som det är nu, men självklart saknar man ju "the good old days" ibland..  (även fast vi alla har blivit snyggare med tiden, haha)



Jag och Nissu var RÄTT snygga i hennes godisunderkläder som hon fick i födelsedagspresent.. (2006??)


Jag och Nissu var RÄTT snygga i hennes asheta balklänning, haha. (2006?)
Chrille i bakgrunden, haha <3


Typ den bästa bilden på mig och Nissu. Ingen av oss var beredd och båda blir värsta topmodel! haha! (2007)


Jag ritade en RÄTT snygg bild på Oscars data. Nissu är så cutie <3 hah


Bästa med mitt liv är att från det att man började göra kul saker (typ) så har jag hängt ihop med samma person. Det är jag och nissu against all odds liks! Tihi. Och det är bara More to come också! Jagmenar, livet har ju bara börjat?

puss.


Kommentarer
Postat av: nissu

haha OM livet bara har börjat! ;D men man längtar verkligen tillbaka till det ljuva livet back in the old days ^^



haha busiga chri!! (bilden på mig och min balklänning^^)

2009-03-16 @ 17:49:10
URL: http://nicolinabaute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0