01.06.09

Idag är det måndag och ingen praktik. Istället ska man till skolan och träffa alla igen :) Blir kulkul!

Igår hjälpte vi Christer att flytta heeeeela dagen. Så jag hann inte njuta av solen någonting ;( menmen. Det var ändå äckligt varmt. Sådär varmt som det ska vara när man ligger på stranden.

Lägenheten var fin förövrigt. Fast de som bodde där innan vet nog inte vad städning betyder. På balkongen hade dom lämnat massa kartonger, gamla äckliga tidningar, hinkar med massa grejer i osvosv. När vi lyfte på kartongerna låg där även ett par trosor. Trevligt tänkte vi. Jag tyckte att Christer skulle langa iväg ett sms till dom som bodde där förut och fråga om han fick trosorna på köpet. Men det tyckte inte Chrisse.

Aja, nu måste jag fixa mig för skolan. Ciao.


Kommentarer
Postat av: becka

kom tillbakaaaaa!!! det är snart lunch och jag har inte spelat en enda gång idag..



SKANDAL

2009-06-01 @ 11:52:13
URL: http://beckatheblogger.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0