Vaccination & Bikini

Om någon timme ska jag bege mig in mot stan för att möta mamma, vaccinera mig och kolla efter en ny bikini.
Jag hatar sprutor så får hoppas att det går bra, haha..


Haha, nu känns det konstigt att kolla efter ny bikini såhär mot slutet av sommaren, men jag har faktiskt 2 anledningar!
1. Jag, Nicco, Kicki och Sofie kollar friskt efter utlandsresor i slutet av augusti.
2. Jag kan inte köpa bikinisar på "vanliga" affärer som tex H&M, så när jag ändå är i stan kan jag likagärna kolla. 

 En leopardbikini kanske skulle vara något? höhö. Bilden kommer från Nelly.se

Annars ikväll händer det inte så mycket. Ska hem till nicco och kolla på film eller något. Det blir nice.

Nu ska jag börja fixa mig. Ha det finfint!


Kommentarer
Postat av: kicki

fett söt bikini!!

2009-07-31 @ 23:31:12
Postat av: becka

om du inte redan visste... http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article5603790.ab



kram!

2009-08-04 @ 21:38:45
URL: http://beckatheblogger.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0