Torsdag

Jag har inte skrivit något på hela dagen! oups, haha. Jag har egentligen inte ens tänkt på det. Men men..
Hallå kära ni! :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Det har gått så bra så. Kändes ganska ovärt på Grafen dock. Hade inte så mycket att göra. Men jag och Christoffer satt och letade praktikplatser så lite nytta gjorde vi allt!

Efter skolan åkte jag, Nicolina och Christoffer till centrum för att Nicco skulle byta lite saker. Sen kollade vi runt lite, när vi började tröttna så satte vi oss på Waynes och fikade lite. Jag har aldrig varit på waynes i centrum så det kändes dags att inviga. Nu är det invigt iallafall så nu behöver jag inte sätta mig där igen. Fy för otrevlig personal alltså. Det är det värsta jag vet! Om man nu väljer att jobba på ett sådant ställe ska man fan se till att vara trevlig mot kunderna, annars kan man jobba någon annanstans där man sitter själv inne på ett kontor!

Efter ett tag kom iallafall mamma. Jag hade lovat att jag skulle hjälpa henne med att hitta något hon kan ha på sig när hon ska på partaj ihelgen. En klänning rikare blev jag! Sen köpte vi semlor också, oups! :) haha

Nu vill jag ha mat. maaaat.. Jag är hungrig på riktig MAT. Mammas mat är bäst. Pappas också iofs. haha. Knepigt detdär.

Vi höres senare, puss!

En rödhårig mig, var väl.. 07?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0