Lördag

Godmorgon!
Allt bra?
Med mig är det bara bra. Lite hes och ont i huvudet bara..

Hann inte skriva någonting igår innan vi drog ut. Fick det lite stressigt där ett tag. Vi drog iallafall till Hägges och käkade, maten var jättegod! Sen blev det kareoke tills vi skulle gå därifrån. Då åkte vi till sollentuna, stinsvillan. Det var rätt tråkigt i början. Fullt med människor, man gick runt med jackan på sig och inga sittplatser. Först tänkte vi ge upp och dra runt 12slaget. Men en viss liten Frida övertalade oss till att stanna en timme till (Till stängning). Så Jag, Nicco, Kicki och Amanda tog tåget som gick 5över 1. Sen gick inte "rätt" buss för mig och Amanda (Jag skulle till Sebastian) så vi fick ta 545H som går runt hela väsby. :)

Bilder kommer förövrigt när jag har kommit hem.

Idag  ska jag och Sebastian laga tacos hemma hos mig. Det blir skitgott. Jag är jättesugen på det, haha. Sen kommer Nicco, Chrille, Kicki (?), Robin och kaaanske lilla Amanda över. Det blir nice att chilla hemma . :)

Höres senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0