Lördag

Hallo! Allt bra?
Blir ett väldigt kort inlägg nu, ska iväg nemligen.
Min hals blev inte direkt bättre av att vi var ute igår.. Fast det hade jag nog inte förväntat mig heller..

Vi var iallafall först hos Malin och åt middag, jättegott var det. Sen åkte vi till stan och något ställe som heter Fabriken.. Det var väl inte sådär jättekul men ja.. Det är det ju aldrig nu för tiden :) haha..
Iallafall när vi skulle hämta jackorna blev jag skitförbannad! Det tog dom typ en halvtimme att hitta min jacka.. och garderoben var UTOMHUS!!!!!!!! GAAH!!!! Och så kommer killen i garderoben fram till mig efter typ en kvart och säger: "eh.. 104? Jag hittar den inte" och ser ut som ett frågetecken.. Då blev jag skitförbannad och sa "HAR NI TAPPAT BORT MIN JACKA ÄR DET FAN UPP TILL ER ATT ERSÄTTA DEN!!!" då blev han stressad och tillslut, ett år senare, kom EN ANNAN kille med min jacka.. SJYSST SERVICE!!

Idag har jag pysslat massvis med Sebastians present.. ÄNTLIGEN är den helt klar. Wuhu!

Snart ska jag hem till Sebastian och äta middag. Sen ska vi kanske gå på bio eller åka hem till Christer och Emelie och ha trevligt... typ :) haha..

Snart är det lov också.. fyfarao vad skönt det ska bli!!!!!

Nu måste jag springa ut till bilen, WUHU MONICA!! hare fint!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha, ingen länkning!! och du klagar på mig! ;)

2009-02-15 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0