Hoho!

Jag och Sebastian har nyss lekt med denhär Ica-reklamfilmen där man kan klippa in sitt eget ansikte på en kille som dansar och har sig. Det är faktiskt jättekul. Jag tycker att dom som inte har provat ska prova!

Ikväll har jag, Nicco och Kicki varit ute och gått (en jättesnabbis) och sen gick vi in till Mcdonalds och hälsade på Chrille. Det slutade med att jag och Nicco satt där i typ 100år. Efter ett litet tag kom Christer och Empan också och sa Hej. Det var så trevligt så. Vi skrattade mycket iallafall! :)

Imorgon ska jag.. Jag vet inte? inte göra så mycket tror jag.. Får väl se vad som händer. :)

Jaja, nu ligger Sebastian och sover i min säng så det är väl dags för mig att också lägga mig antar jag! Hörs imorgon! Gordnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0