Hemma!

Sådär, då var man hemma från skolan då. Väldigt skönt vill jag lova!
Snart ska jag lägga mig i badet tror jag. Det är så skönt att bara ligga där och tänka på ingenting, höhö..

Igår innan jag la mig skar jag mig i fingret, buhu.. :(

Undra om jag ska lägga mig och vila ett tag innan jag badar? hmh.. (jättejobbigt problem, skoja inte)

Jaja.. Det gick bra på redovisningen idag på Grafen iallafall, högsta betyg både på redovisning och arbetet sa min lärare så snällt! hoho.. :)

Helt seriöst så orkar jag inte vara sjuk längre. Jag vill åka och träna. Vilket inte är en bra grej att göra när man är sjuk. SUCKEN! och jag som alltid ska vara sjuk i typ ett halvår.

wellwell.. Nu hade jag inget mer att skriva, hörs sen! :)



höhö, här får ni en bild på mina ögon bara för att :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0