hahah..

en halvtimme senare och jag är klar?? WTF? haha. Jag trodde inte det skulle gå så fort att fixa sig idag.. wellwell.. Duktig jag! Nu ska jag bara vänta i ca en timme på att vi ska åka :)

Hahah, jag passade på att försöka ta kort på mig själv (igen).. Fast denhär gången med självutlösare så ni kan se hela mig (är ensam hemma så ingen annan kan ta kort)!! wiie.. meeeeen, det gick ju som det gick. hahahaha! på vissa bilder var jag inte ens med typ. hahahaha.. Så jag gav upp. Tog ett "fjortis-kort" i spegeln istället så enjoy!

 


Inser nu att jag kunde ju faktiskt kanske ha stått lite snyggare? haha! Ser ni att jag "krullar" mina tår? Jag fattar inte, jag gör typ alltid så! Sebastian säger att jag påminner lite om en liten flicka när jag står så, haha.. Jaja.



Där har ni mina naglar också.. Wuhu!

Jaja, nu måste jag fixa det sista! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Baski

Ja du är ju skitsöt när du står så ^^

2009-02-22 @ 17:02:58
URL: http://noterbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0