Godkväll!

Hallå kära ni!

Idag var jag, mamma och Sebastian på ikea och lite andra möbelaffärer för att kolla efter tv-bänk. Det gick väl lite sisådär. Vi hittade iallafall en som var fin.
När vi kom hem vad jag så slut och mådde så dåligt att jag la mig på soffan och sov någon timme. Det var skönt vill jag lova!

Just nu sitter jag hos Sebastian, vi ska kolla på Björn Bröder. Det är en av mina favoritfilmer. Den är verkligen grymt bra!

Jaja.. nu tjatar han på mig om att filmen börjar. På återseende mina vänner! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Imorgon blir det iallafall kryssning, det är nice ^^. ska försöka att inte göra av med så mycket pengar bara!



?? Vad:S

2009-02-21 @ 22:01:03
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0