Fredagen.

Vem sätter på datan denhär tiden egentligen? fyfan.. Dethär är WAY för tidigt för att man ska vara piggen alltså.
Fast egentligen satte jag inte på datan för att blogga, jag var tvungen att fixa lite grejer :)

Idag har jag ont i halsen, buhu :( Mina halsmandlar är svullna.. Det suger!
Hur mår ni? :)

Idag är det fredag! äntligen!
Dagen börjar med frukost i skolan, sen har vi Graflektion i 3 timmar, sen lunch, svenska och sist men inte minst religion. Slutar klockan 3 idag, det är nice! :)

Vad händer ikvällen?

jag har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt.. Nicco ska på middag hos Malin, Kixie ska ut, Sebbe skulle göra någonting (som jag inte kommer ihåg just nu ^^).. Jag är taggad på att göra något men jag vet inte riktigt vad, höhö.. Det slutar säkert med att jag hänger med Christoffer och Emelie till Christer.. Det är ju faktiskt rätt chilligt där :)

Jaja, nu ska jag börja göra mig klar till skolan, wuhu!
Tjingeling!

Empan tipsade om en sida så man kan få massvis med läsare, gör det du också!! Klicka Här så kommer du till sidan! :) Puss

Kommentarer
Postat av: Baski

Jag vet varför du inte kom ihåg vad jag skulle göra.

För att jag sitter just nu hemma och skär sönder mig över att jag inte har någon att bli redlöst full med! KAN NÅGON TRÖSTA MIG I DENNA DJUPA SORG!

5miutes to selfdestruction

2009-02-13 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0