Bästa vän?

Jag tänkte lite på en sak. Hur tänker ni om bästa vänner? Hur många kan man ha? Visar ni på något sätt att ni är bästa vänner, typ kompisarmband osv? hah, lite fjantigt kanske, but still.. Jag har en riktig bästa vän. Nicolina heter hon. Vi valde att föreviga vår vänskap genom att göra likadana tatueringar. Det är ganska fint tycker jag. Nu kommer jag minnas henne för resten av mitt liv, och hon mig. Och OM vår vänskap skulle ta slut (vilket jag tvivlar på ^^) så har man ju fortfarande alla minnen kvar. Mina finaste och bästa minnen delar jag liks med Nicco. Så jag ångrar inte min tatuering at all ^^
Vad konstigt det skulle kännas utan en bästa vän. Jag kan typ inte tänka mig ett liv utan henne.. Hmh..

Aja, that's it for now ^^


Kommentarer
Postat av: Nicolina

<3

2009-02-25 @ 13:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0