bajs

jag HATAR cdon.com och klarna.se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beställde lite skit från cdon för några dagar sen. Eftersom jag är lite cp så missade jag att betala direkt över internet och körde på faktura. Läste lite om det nyss eftersom jag inte fått någon faktura än, såg då att man kan gå in på klarna.se och skriva in person samt fakturanr för att få tag på sin faktura. Smart och enkelt tänker jag! Nåväl, efter jag gjort det får jag detta som svar:
(fakturanr har jag fyllt i lite högre upp, tyckte inte det behövde vara med på bild)


(frågan lyder; Jag saknar min faktura och vill betala)

Efter att ha kontrollerat fakturanr och tryckt på skickaknappen sisådär 90gånger blir jag smått irriterad. Då ser det ut såhär istället:




Vad i.............. Jag blir fan förbannad alltså. haha! Som ni ser på min fråga, hur fan har dom tänkt sig detdär?!! Jag har försökt hitta svar på både cdon och klarna!!!!!

JAG ORKAR INTE MED FAILADE CRAPHEMSIDOR!!!!!

Eftersom jag är så mogen och arg och inte kan ta ut min ilska på något så sitter jag och skriver dumma saker till Cdons "interaktiva assistent"



hahahah. Det får mig på gott humör iallafall!
 jag är för bra.


Kommentarer
Postat av: Baski

Haha dom är cp ^^

2009-12-03 @ 09:59:40
Postat av: Gisse

HAha jag skrattade när jag läste det här, fy fan vad arg jag skulle bli!

2009-12-21 @ 20:03:35
URL: http://giselalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0