Torsdag

Shit vad vi kollar resor nu. Har hittat en som är jättebra till turkiet, alanya. Hoppas hoppas hoppas bara att den fortfarande finns kvar!!!! :)

Aja, annars då? Drar till Niccos land imorgon, blir väldigt kul faktiskt. Speciellt kräftskivan ;) Ska bli roligt att bror min följer med också! höhö.

Haha!! Bror min och pojkvännen min var på fjortisfest tillsammans för inte så länge sen. Då var det minsann en flicka som frågade brorsan:
"Men.. Är inte du Sara Lövboms LILLEBROR?"

Länge sen man fick höra det, haha!
 

Lillebror och Storesyster... eller?



När vi var yngre fick vi ofta höra att basse var min lillebror.. (kanske inte riktigt såhär små)
Visst är vi stiliga minsann?

Kommentarer
Postat av: Baski

Haha det var kulen när basse blev frågad det :D

2009-08-18 @ 20:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0