Onsdag idag va?

Håller ingen koll på dagarna längre. suck.

Inatt blir det till att jobba som vanligt. Bästa är att Jocke är tillbaka på jobbet nu så jag och nicco får åka med honom hem, yeees. Ni förstår nog inte hur värt det är att vara hemma på 15min istället för typ 2 timmar.

Ihelgen ska kicki firas. Det blir roligt. Hört att vi ska gå ut. Är så otroligt osugen på det egentligen, meeen a. Vi får väl se hur/var kvällen slutar helt enkelt.

Nästa helg bär det av till Niccos land. yeey. Kul människor + kul ställe, kan det blir bättre? Nope. Det bästa av allt är nog att vi ska ha kräftskiva där. MM!!!! Jag och Nicco sitter och drömmer oss bort varje natt när vi sitter och sorterar till kräftorna, haha. Det är ju så satans gott!

Puss.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag längtar!!!

2009-08-06 @ 10:34:55
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: KATYABABE

Ja det är onsdag idag... usck jag måste hålla koll, jobbar...

2009-08-12 @ 22:55:22
URL: http://katyababe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0