Måndag.

Snart ska jag bege mig mot karlaplan till mammas jobb. Vi ska gå och vaccinera mig, sen äta sushi och sen gå på Mary Kay möte. Det blir mysigt. Det är så mysigt att umgås med mamma. :)

Jahopp, på onsdag åker vi. Jag har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med mig.. Det suger lite faktiskt, haha. Konstigt nog känner jag liks ingen stress? Hmh.. Äsh, det kommer väl imorgon antar jag. Då kommer jag förmodligen springa runt som en galen höna här hemma. Fast jag kan inte göra det hela dagen. Jag pch Nicco ska till Centrum nemligen. Köpa någon bok som man kan läsa på stranden och kolla lite andra nödvändigheter :)

Jaja, nu måste jag nörja göra mig klar. Tjingeling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0