Mornmorn!

Nu sitter jag här på praktiken, igen. Vi har precis spelat lite för att komma igång. haha. As always liks ^^. Idag blir det en kort dag för mig och Chrille. Vi ska nemligen till skolan för att hämta våra studentmössor, wiie. höhö. Blir kul.. Fast jag vill inte ha någon egentligen, haha. Fyfan vad ful man kommer vara :D menmen, det ingår väl antar jag? haha.

När vi kom till praktiken imorse var det LÅST! wtf? Så jag, Chrille och 2 till gick till 7 eleven och satt oss ett tag. Sen när vi gick tillbaka var det öppet. brabra liks. Aja..


Såhär sur blir jag på Chrille när han inte vill spela och ha kul med mig, haha.

Annars då? jofan, förutom att jag fortfarande har ont i halsen så funkar det väl. Fast jag har börjat hosta och grejer nu. Det suger. wellwell.. Det går väl över snart :)

Kommentarer
Postat av: Emlan

vilken tid åker ni till skolan

2009-04-15 @ 10:35:40
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Sir Frasse!

SLUTA VARA SÅ JÄVLA LAT!

In och läs varenda inlägg nu annars jävlar!



Här sitter vi och skriver för såna som Dig, och ni bara struntar i oss.



Hur vågar ni?!?!



(Frasse sa att jag skulle skriva detta... förlåt)

2009-04-15 @ 23:40:28
URL: http://hjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0