Morsning!

Godmorgon!

Och idag var det måndag. Jag var uppe redan vid 9. Orkar inte hålla på och vända på dygnen, det är bara jobbigt. Anyway, vad händer idag då? Jag tänkte läsa igenom lite mary kay grejer och sen gå på mötet ikväll förmodligen. Det blir nog bra.

Emelie, min käre vän som har flyttat till spanien i ett år för att jobba, läste mitt inlägg jag skrev igår och tycker att jag ska åka och hälsa på henne. Lätt att jag skulle vilja. Det skulle vara jätteskönt och kul. Tyvärr så kan jag inte, inte just nu. Men jag vill komma Empan!!!! Lite senare :)

"Put me back together,
or separate the skin from bone
leave me all the pieces, then you can leave me alone
tell me the reality is better than the dream
but I found out the hard way,
nothing is what it seems!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0