Hoho.

Nu sitter jag här, vid datan. otippat va? :)

Idag var jag, nicco och chrille i centrum. Det var kul. Så fort jag såg chrille på bussen började jag skratta, haha. Vi tre har alltid så kul tillsammans. :)
Vi shoppade iallafall lite, sen åt vi lite lunch. Jag hittade ingen fin almanacka dock, buhu. Alla såg ut som blä så jag får leta vidare. Men jag shoppade en söt klänning.

Så såg den ut. Blir fin till hösten med en stoor och skön halsduk. (ja, jag tänker sno din baski :))

Ikväll händer det inte så mycket tror jag. Jag och Sebbe ska hjälpa brorsan med någonting är det jag vet. Annars blir det nog till att sova ganska tidigt. Ska på möte med Mary Kay Lena imorgon vid 11:30 nemligen. Det kommer nog bli jättebra! Hon är ju duktig på det jag ska börja med så det blir bra med lite inspiration.

Jaja, nu vill sebbe läsa min blogg, haha. Puss och hej :)


Kommentarer
Postat av: Baski

Klänningen var fini :) men halsduken är min ;)

Lycka till imorn älskling :)

2009-09-15 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0