Hallå i stugan!

Marika ringde mig idag och frågade om jag vill jobba på posten på måndag och 2 veckor framåt. Nice med lite jobb tycker jag minsann :)

Nu står pappa och lagar mat. Det ska bli gott. Jag är jättehungrig ska ni veta. Efter maten ska jag åka till Sebbe tror jag.

Idag har jag gjort så mycket som inget. Var uppe hos mamma och hämtade pappas våg som jag snodde för att väga min väska till turkiet. Det var väl typ det då. Det är tråkigt att bara vara hemma. På ett sätt är det skönt, då får jag vila och bli frisk. Men på alla andra sätt är det tråkigt. blöö.. 
Juste!!! Jag strök gardiner idag också. Vuxenpoäng till mig!!

jaja, nu är det mat. puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Baski

Fan vad skönt med jobb älskling :)

Vad duktig du är som stryker o grejar :)

2009-09-22 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0