Godkväll.

Hallåhallå!
Nu har vi kommit hem från bion. Jag, mamma, basse och sebbe var och såg Flickan som lekte med elden. Ni vet uppföljaren till Män som hatar kvinnor? Den var iallafall jättebra. Mysigt att gå på bio med familjen faktiskt.

Hmh, det är ganska mycket tankar som flyger runt i mitt huvud just nu. Inget jag vill skriva ner här i bloggen dock. Men ja.. Äsh.. allt löser sig.

Förövrig är bergsgorillor skitcoola! Bara så ni vet! Såg ett program om såna nyss. Bebisarna är ju typ to die for. Så jävla söta.. Så kramas dom hela tiden. åh, en sån skulle jag vilja ha :)

Jaja, nu ruttnar sebbe på mig, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Baski

Hoppas det löser sig! HOPPAS!

Love you (L)

2009-09-20 @ 22:36:43
Postat av: E

ruttna på sebbe

2009-09-20 @ 22:42:22
URL: http://forslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0