150909

ååååååååååååh. Nu börjar jag bli ganska trött på att inte kunna sova ordentligt om nätterna. Det suger ut all energi ur en. Det spelar liks ingen roll hur trött jag är när jag går och lägger mig, det funkar bara inte att sova. Det är så otroligt mycket jag bara ligger och tänker på, så det går liks inte. Sen när jag äntligen har somnat så sover jag jätteoroligt och vaknar typ varannan timme, och då är det samma sak igen. Att jag inte kan somna alltså. Suck.. Det värsta är att jag vet varför det inte går, men jag kan inte göra något åt det. Det suger.

Anyway, igår var jag på Mary Kay. Det gick så bra så. Jag vann en concealer (lite ljus färg för mig dock), men jag blev glad ändå.
Nu på onsdag ska jag ha möte med en Mary Kay tjej och planera lite inför framtiden, hihi :)

Idag ska jag träffa Nicco och Chrille. Det blir kul. Jag saknar faktiskt Chrille, höhö. Jag skulle behöva åka till centrum och köpa en almanacka, så hoppas vi kan göra det :)




"and for a moment
you felt important
but not in your heart"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör dig av med det/den som skapar problemet

2009-09-15 @ 20:49:51
Postat av: Baski

Plutte då :( Hoppas att det blir bättre snart!

Hoppas att det går bra imorn på Mary Gay grejen :)

2009-09-15 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0