Godmorgon.

Gick inte upp ur sängen förrens nu. puh.. Ska ju jobba inatt så jag var värd att sova bort hela dagen tyckte jag :)

Snart kommer min käre bror och hämtar mig här hos sebbe. Vi ska hem till far min och käka tacos, höh. Det blir gott.

Det hände sjukaste grejen imorse. Klockan var väl runt 11 tror jag. Ingen var hemma här hos sebbe förutom jag. Jag låg och sov, sen hände det som jag förklarade igår (remember?) , jag vaknade, fast jag drömde. Jag var helt säker på att det var någon som hade gått in i huset. Någon tjuv eller mördare. Det lät i trappen och jag tänkte "Jag måste låsa dörren" (in till sebbes rum alltså) och jag försökte för allt jag var värd. Jag kunde inte ens öppna ögonen. Jag trodde jag hade blivit blind eller något. Jag tänkte att jag kan ju slita upp ögat med handen så kan jag förhoppningsvis se, men icke. Jag orkade inte ens lyfta handen. Det kändes som att någon hade gett mig någon drog som gjorde att jag var halvt förlamad i kroppen, men ändå vid medvetande. Så jag låg där och kämpade och kämpade i evigheter (kändes det som). Sen öppnades mina ögon och jag gjorde en sista ansträngnig för att låsa dörren. Sen somnade jag om som en sten.

Kommentarer
Postat av: Emelie

det går mycket bra på svt. Typ playa del sol, här är ditt liv, andra avenyn, nicklas mat etc :)

2009-10-23 @ 21:46:49
URL: http://forslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0