hahah

jag har iofs en anledning till att vara glad.

nemligen..........


RABIH ÅKTE UT FRÅN IDOL IGÅR.. HAHAHAHAH SÅ JÄVLA RÄTT! Fjortisbrudarna hade slut på pengar på sina mobiler, buuuuhu. hahahahaha.

Nejmen seriöst. Hans röst hade väl varit fin någongång ibland under någon låt. Men inte under en heeel låt. 3minutes of PAIN. haha. + att han har varit sämst typ under alla fredagar. Dock så tyckte jag egentligen att Eddie var mer "värd" att åka denhär gången, eftersom han totalsög. Mene att rabbe åkte gjorde mig ju inte direkt ledsen, haha..

Mina idolfavoriter är;

Calle; Hans "walking in memphis" är fortfarande det bästa i idol 2009!


Erik; Rösten är inte att leka med. Jag tycker nästan alltid synd om de andra som måste tävla mot honom.

Kommentarer
Postat av: Baski

Calle is the shit!

2009-11-07 @ 20:13:05
URL: http://noterbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0