Trallala.

Rebecka fyller år idag. Grattis till henne. Nu är det bara något år kvar till pensionen! :)

Hmh, jag vill ha helg nu.. igen, haha. Det är så skönt. Man börjar uppskatta helgerna mer nu när man inte har skola och kan komma och gå som man vill ska ni veta, haha. Även fast det är rätt skönt här på Eventstore. Men ja, iallafall. hihi.

Undra om det händer något roligt ihelgen? Jag tycker att vi måste komma på något kära vänner! ahah :) Nissu är säkert taggad iallafall, det är hon alltid :)

Aja, nu ryktas det om lite spel, hihi schh!

Kommentarer
Postat av: becka

taack så mycket! :D



bara ett år kvar till 500! då får du komma på fest!



det har verkligen gått så långt att jag börjat mobba mig själv. :'(

2009-05-04 @ 15:24:34
URL: http://beckatheblogger.blogspot.com/
Postat av: nissu

haha I'm ALWAYS TÄGGD! Jag är ensam hemma på lördag, fniss.

2009-05-05 @ 16:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0