trallala.

Jag kikade på empans blogg och såg att hon hade gjort ett test på vad man ska välja i EU valet. Nice tänkte jag och prövade.

Såhär blev mitt resultat. Kanske blir till att rösta på piratpartiet då? haha. Jag är så sjukt ointresserad av politik (Tro det eller ej, men jag och blondinbella är inte bästisar). Jag ser faktiskt inte det intressanta i det hela. Ja, jag vet, det gäller min framtid också. Så ni behöver inte gnälla. Jag skiter faktiskt i, jag tycker fortfarande att det är sjukt tråkigt! Gör testet här

Jag och Rebecka spelade iallafall betapet nyss. Det gick skitbra för mig första gången! Jag vann och var jätteduktig. hihi.

Sen tog den mogna sidan av mig över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0