Tjenixen.

Allt bra med er?
Med mig är det bara bra. Jävligt trött bara. höhö.

Igår hängde jag, Chrille och Emelie hos Christer. Det var kulen. Först kollade vi på lite desperate housewifes, sen spelade vi "fighting-spelet", sen kort. 500 och poker var grejen. Jag gick all in 2 ggr (eftersom jag var tvungen, kunde typ inte ens vara med på blindsen, haha) men åkte ändå inte ut hoho :)

(I mobilen såg pokermarkerna ut som sushi-bitar, haha!)

Haha, ganska random grej förövrigt. Igår chillade en vattensköldpadda utanför Sebbes farmor och farfar. haha. Så vi var där och kollade på den idag.



Det fick mig att börja tänka på min lilla Caspär. Hon var så söt :)


Sen åkte jag oh Sebastian till Stinsen. Kollade lite i affärer. Försökte hitta studentskor, men icke. Sen fick jag ju 200:- i presentkort på Gina Tricot (av Sebastians mamma och pappa i födelsedagspresent) så vi knallade in där och då hittade jag denhär söta klänningen


Det var så somrig och fin färg tyckte jag, så jag var tvungen.
Jag är rätt stolt över mig själv, jag har slutat att bara använda svart och vitt! Det borde du också lära dig mamma! :)

Jaja, nu ska vi snart ta en promenad. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Baski

Du är fini älskling :)

2009-05-21 @ 15:17:24
Postat av: kicki

neej gud va fin!

2009-05-22 @ 00:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0