Hoho

Nu sitter man här på praktiken igen. Pendeltågen var det maaassa strul med idag. Jättemånga var inställda, men jag kom iväg ändå, och i tid till praktiken kom jag också! :) Jag hade sällskap av Jessica idag så det var trevligt. Chrille var sen som vanligt :)

Bion, Che - Gerillaledaren, igår var hyffsat dålig faktiskt. Blev rätt besviken på filmerna. Okejt att 1an var mycket info osv, men ska 2an behöva vara det också? + att 2an började inte ens där 1an slutade så det blev lite konstigt. Menmen. Det var mysigt att gå med pojken iallafall :)


37-38 vs 45,5. haha :)

puss.

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag kom försent..

2009-05-13 @ 15:51:06
URL: http://improveme.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0