Hmh.

Är det bara jag som är less på att läsa andra bloggar (tex Kissie) som i typ varje inlägg skriver något i stil med:
"Jag vet att ni älskar mig", "ni kan inte leva utan mig" osvosvosv? Haha, alltså. Jag skrattar alltid för mig själv när jag läser något sånt. Vilka tror bloggerskorna att dom är egentligen? Jag har inget emot att man kan tycka om sig själv och ha ett bra självförtroende. Men måste man skylta om det på så vis så jävla mycket? Och ja, okej, det är nog roligare att läsa en sån blogg än att läsa en blogg som handlar om en suicider som bara skriver att den vill dö hela tiden. MEN IALLAFALL! När man skriver så i VARJE inlägg så känns det så otroligt påklistrat och oäkta.

Det hade varit en grej om nu domhär bloggerskorna som gör så hade skänkt alla sina pengar till fattiga barn varje månad. Då kan barnen ju inte leva utan dom. Men gör dom det? Nej.

Jag läste nämligen Kissies blogg nyss, ang dendär olyckan hon var med om. Självklart är det en otäck händelse, men den är lika otäck när det handlar om henne som om det skulle handla om per-gunnar i piteå. Först så skriver hon så man blir "berörd" eller vad man nu ska säga. Sen avslutar hon med "Då hade ni aldrig fått mer blogginlägg av mig" ?!!! haha. Alltså det känns inte ens seriöst längre då.

Jag säger bara, Kissie och ni andra bloggerskor/bloggare som är bombsäkra på att alla älskar och inte kan leva utan er, dö inte. Då kommer förmodligen hela jorden gå under.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag håller med, alla vet att jag är bäst

2009-05-22 @ 15:03:32
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0