Hejhallo

Jag sitter hos Sebastian just nu. Har precis ätit middag. Sebastians mamma är inte hemma, vilket betyder att Sebastians pappa ska fixa maten, vilket betyder att det blir McDonalds, pizza eller dylikt. Idag blev det Pizza. Det var gott.

Iallafall. Undra vad vi ska hitta på för spännande nu. Gå ut och cykla kanske? Springa ett maraton? Klättra i berg? Nej för vet ni. Vädret SUGER! och mitt knä SUGER! Jag vet att jag tjatar om mitt knä, men jag tror inte ni förstår hur missnöjd jag är med livet just nu. Tänk er att inte få göra någonting, eller ännu värre, att inte KUNNA göra någonting. Där har ni mig. På botten av träsket. haha.

Imorgon ska jag hänga med Emelie iallafall. Det blir chill, förmodligen hos Christer. Undra om lilla chrillepille stjärt ska dit också. Så kan vi mysa och spela fighting spelet! Jag har redan bestämt mig, chri ska med :)

På lördag bär det av till Täby för att fira Mickan
. Det blir skojsigt. Hör och häpna, Jag och Nicco ska vara NYKTRA! We're making history! haha, nej jag skojade bara. Så illa är det inte (att vi gör historia för att vi är nyktra en kväll alltså). Men nyktra ska vi vara. Känns bra eftersom doktorn trots allt tycker att jag ska ta det lugnt med alkoholen. Undra varför? Hon är helt klart en person utan humor. Jag skulle frågat om hon ville se filmen. Då skulle hon helt klart ändrat åsikt. Tror inte ni?


Missnöjd tjej på soffan.

Kommentarer
Postat av: emelie

härmis hihihi

2009-05-28 @ 20:41:40
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: emelie

sova mycket :)

2009-05-29 @ 08:51:27
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-05-29 @ 23:54:20
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0